Aybarss03 Seda_66 ayy bende istiyorum. Normal doğum olsun diye eğitim bile aldım ama nasip sezeryanmis. İkinci bebeğim olursa normal istiyorum. Bizim bir akrabamız sezaryenden 3 yıl sonra normal doğum yaptı. Çokta rahat doğurdum diyo
Seda_66 Aybarss03 yaa ne güzel Merak ettiğim şu sancı çelerken sezeryan yeri dikişi acıyor mu Veya sancı çekerken sezeryan yeri normalden daha mı çok sancılanıyor bunu da Merak ediyorum
ygzrope Bende çok istiyorum 17 aylık oğlum var 18 haftalık hamileyim olur mu bilmiyorum ama deniycem ☺️
Seda_66 ygzrope doğana kadar hemen hemen 2 yıl kadar bi süreç oluyor. Doktorlar en az 2 diyor umarım yapabilirsin 😊 hikayeni bekleriz
Tazeanne0134 Seda_66 bende deneyecem 3 cm açılma ile mecburî sezaryen oldum ama ssvd yapmak istiyorum 34+4 haftalık hamileyim şuan bakalım sağlıkla gelsin inşallah da başka bişe istemiyorum
Mihriballimm 20 günlük ikinci kızıma doğum yaptım ssvd denedik doktorumla propessle doğumu başlattık 16 saat sancı çektim açılmadim önceki sezeryan yerlerim yırtılmak üzereydi ve gece 2 de acil sezeryana indik
mirayybebek Seda_66 yakın arkadaşım yaptı 1 hafta önce ilk doğum sezeryan ikincisi normal oldu cok rahat yapmış sonradan sıkıntıda yasamamıs bende ilerde deneyeceğim mutlaka yaptıran çok doktor var özelde genelde ama
Mihriballimm Seda_66 aşırı dayanilmayacak ağri oldu doktorum yolunda gitmiyor bazı şeyler dedi muayene etti ve ameliyathaneye indik operasyon sırasında belli oldu
Mihriballimm Seda_66 29 gün geçti dikiş yerlerimde acilmalar oldu bu dönemde minik minik açıklıklar çünkü eski kesigin tam üstünden açmış doktorum pansuman ve temiz kuru tutarak iyileşti şuan bı sıkıntı yok