Pamukcukum her bebeğin gelişimi kendine özeldir.Hiç dönmeyebilir,emeklemeyebilir direkt yürür bunlara takılmayın ama eğer kendine sahip değilse yani ayakları elelir kolları zayıfsa kontrol edemiyorsa doktorunuza muayene olun burdaki insanların söylemleriyle hareket etmeyin yada kendinizi üzmeyin aa benimki yapıyor seninki yapamıyor mu diye kıyasa gitmeyin derim