FoamSea 2 ay oldu sezaryen olalı ama bir kaç gündür sanki karnımda bebek pıt pıt hareket ediyor çok tuhaf hissediyorum gaz falan değil yani 😅
Tweetyy FoamSea valla 40 gun diyorlardı ama benimde 2 aya yaklaşmıştı 😁 bide istemsiz elim karnıma gidiyodu hamile gibi gezdim o dönem ustune sezaryen gobegi 😄