Ayca_ogun1 Selam anneler oğlum 20 ay 8 günlük ona emmeyi bıraktırmaya başladım emmeyi bıraktığında mama vermeye gerek varmı kahvaltısıni yemeğini hepsini bir güzel yiyor
iremceren Ayca_ogun1 yok 2 yaş olmak üzere zaten formül mama da versen 24ay da meme gibi kesmen lazm düzgnce kesip düzenli beslenmeye devam etmesi lazm
Bulutbey Ayca_ogun1 yemeğini güxel yiyorsa bence gerek yok. Ben 18.ayda bıraktırdım hiç mama vermedim. Hatta devam sütü bile vermedim. Yemeğini erken yerse yatmadan yarım saat önce az bi çorba daha içirdim gece acıkmasın diye
Ayca_ogun1 iremceren yemeğini düzgün yiyor şükür şimdilik o yüzden bende emmeyi bıraktırmaya karar verdim