Denizarya34 inanılmz bi diyt yaptm. Salı günü gttiğim alerji dr.u bozdurdu. Et, tavuk,balık,kuruyemiş,susam,tahin,mercimek,domates,kırmızı biber bunları 3 haftadr kaçamaksz tüketmedm. Kaşıntılar geçmedi yinede. 1 buçuk aydırda süt ve süt ürünleri tüktmiyorum. Hala geçmiyor. Dr şuan süt ve süt ürünleri diyeti yaptırıyor. Ama diyeti bozduktn sonra kızarıklar arrttı. Ah ah bi bilsem ne olduğunu yeme içme hiç umrumda değil.