Bebeğim 3 aylık, ilk iki ay cok iştahlı bi cocuktu, ama ne mama kullandıysam hep kabız oldu ve mamaları değiştik.1 aydır canımdan bezdim o kadar zor yediriyorumki istemiyo.reflüsü varmış. Birde ünek sütü alerjisi. 3 aylık bebek nasıl 7 saat aç kalır. Kafayı yemek üzereyim piskolojisim mahfoldu bütün gün mama vermek için ugrasıyorum. Bu durumu yaşayan. Varmı