Kızlar cok yorucu diye zor olur vs diye yazmadan önce, eşim memur ve ayda 20 gün evde bana çok yardımcı oluyor bir tek emzirmiyor öyle soyleyim ikimizde çocuğu çok seviyoruz ve bugün kilolarım için titresim cihazina girecekken bir test yapıyım ne olur ne olmaz dedim ve silik de olsa çift çizgi çıktı, ilk gebeligimden 10 kilo fazlam var bu süreç nasıl geçmeli sizce? Ama aşırı mutluyum hayırlısı olsun 🥰