Yagizmert Sedimantasyon degerim 0-20 olmasi gerekirken 24 cikmis ben tümör icin gittim hastaneye sonuclarimi yarın gosterecegim sizce bu deger nedemek
Zaman0686 Yagizmert merhaba doktor değerinize ne dedi aceba benimde 27 çıkmıştı birşey yok diyip gönderdi size ne dedi
Aysegul93 Yagizmert hemşireyim çokta önemli bir yükseklik değil tabi doktorunuz daha iyi değerlendirir
Yagizmert Aysegul93 yani diger tum haliller normal yaziyor sadece bu bi tik yuksek.ama vucudum tumor ureten bi vucut sadece kan testiyle olcak sey oldugunu dusunmuyorum tabi tahlil temiz gorunuyor diye gitmedim