Arkadaşlar kızım 3 ay 23 günlük 3 gün önce rotavirüsü aşısı oldu hiç bir sorun yaşamadık ama son iki gündür geceleri sadece bir kere kalkan çocuğum yarımsaatte bir kalkıyor ağlayarak gündüz yine aynı eskisi gibi ama gece uykusu bu şekilde oldu aynısını yaşayan varmı? Aşıdan dolayımıdır bilemedim