Egelihayat Kizlar bi cocuk kabus gibi oldu ya uyumiyot gece 12 bucuktan 3 e kadaf uyumadi 3te uyudu 4.20 de geri uyandi ben artik bittim deliricem
Deletedmom113 Egelihayat daha bismillah 2 aylik.olmamis tukendim falan hic yakışmadı sen annesin oncelikle tukendim lafini kullanma evet cok zor hepimiz yasadik vr dahada yasiyoruz srn daha yolun başındasın 2 ay daha biz 9 aydir bu sekilde ve 5 te uyqnir gune başlar hic bir zaman tukendik demedik cunku alışıyorsun suan sizin gaz sorunu var belki 4 ayda düzelir sakin ol.kendi kendini motive et
Narcicegiiii Egelihayat çok zor bi dönem. Hele bebek gazlıysa uykusuzsa çok daha zor ama bir çoğumuz geçtik o dönemlerden. Biraz bebek düzene giriyor biraz biz alışıyoruz uykusuzluğa. Derken aylar yıllar geçmiş. Yakınlarınız varsa destek isteyin
makinistanne Egelihayat benim kizimda 52 günlük. Gaz problemimiz var. Gece bı nevi uyuyor diyelim ama gündüz 5-10 dk. O da meme emerken
Bebekkkkkkk Deletedmom113 O aylarda herkes şikayet eder aklından neler neler geçer çokta üstüne gitmesek 😊 Ben neler neler yazdıgımı hatırlarım çok şükür herşey geçti oglum 8 bucuk aylık.. Allahtan hep sabır diledim allah herkese sabır versin 💙
Egelihayat Deletedmom113 haklisiniz ama inanin herkes yorum yapıyor herseye karşılıyor inanin cok agliyorum bebegimle
Deletedmom113 Bebekkkkkkk ustune gitmedim cnm sqdece anlattim evet zor o aylar ama simdiden bunu yapmasi onu etkiler
Farahzeynep Doktora götürdünüz mü? Yenidoğanlar çok uyur, uyumuyorsa muhakkak vardır bir sebebi. Gazı olabilir, ortam sıcak olabilir, doymuyor olabilir, dünyaya henüz alışamamış olabilir. Ne yazık ki dilleri yok dertlerini anlatamıyorlar 😐
Xyz Egelihayat o uyuduğu an 20 dk da olsa sizde uyumaya çalışın boşver in temizlik bilmem ne isterse evi pislik götürsün coxupunuzdan önemli değil gazı olabilir sıcak olabilir kendini güvensiz hissedebilir sizin kokunuzu istiyor olabilir sabırla sarılın mutlaka bir sebebi vardır yoksa neden ağlasın uyumasın kendinizi düşünün uykusuz kaldığınızda uyuyamadığınızda mutlaka bir sorununuz oluyordur onlar kendini ifade edemiyor haklısın yoruluyorsunuz ama gececek hepsi bunların tadını cıkarın
Zeynep2304 Canım hepimiz o dönemler aynı şeyleri yaşadık düzene giriyor çok şükür sabret başka çaren yok geçiceğini düşün rabbim yardım etsin
balannesiii Egelihayat benim bebeğim 5 bucuk aylık uyumuyordu canım gecenlerde jonsans baby uyku yağını aldım gece yatmadan duş aldırıyorum o yağı sürüp uyutuyorum inan bir kaç gecedir bende dinleniyorum şükür yağdanmı yoksa denkmi geldi bilmiyorum ama denemeni tavsiye ederim gece uykusuna gecmeden dus cok iyi geliypr bebişlere