goktugmehmettt Serifeeok Eskiden olmuyodu ama şimdi bende öyle bişey duydum ne kadar doğru bilmiyorum tavi
Yazaksami Serifeeok oğlumun reflüsü ve süt hassasiyeti olduğu için 1 sene raporlu mama kullandık. Doktorumuz raporu yazdı eczaneden alıyorduk sürekli.
Serifeeok goktugmehmettt aynen canım bende duydum ama hiç bilgimde yok 3 aylık kızım var sürekli kusuyor reflü dedi doktor gavıscon infant kullanıyoruz yine kusuyor mama kullanıyorum yine kusuyor aslında kusmasa sütüm yetecek ama kustuğu için sürekli aç kalıyor
goktugmehmettt Serifeeok benimde reflü ama az dedi azı çoğu nasıl oluyosa benim sütümü kusmuyo tam tersi mamayı kusuyo ama mamayı çok zor kalamdıkça vermiyorum eczaneye danış bide bakalım onlar sana met bilgi beriri