Hanımlar benim bebeğim doğduğundan beri maşallah çok güzel sütüm vardı hatta süt çocuğum bile vardı onada sağıp sağıp yolladım dolabada biriktirdim. Dün eşimin kuzenine bebek görmeye gittik 40 günlük bebeği var sütü yok maalesef ilk çocuğunuda emzirememişti bu kızında da yok sütü yine bende çocuğum acıkınca mecburen orda emzirmek zorunda kaldım ağzını çekince de sütüm fışkırdı tabi gördüler. Eve geldk bir damla sütüm gelmiyor şoklar içerisindeyim bebeğim 9 aylık bu arada 9 aydır bir kere azalma bile yaşamamıştım. Sürekli sağıyorum gelsn diye ama yok 30 cc anca geliyor zar zor o da . Bebeğimde çekiyor gelmeyince sinirlenip bırakıyor. Var mı başına gelen tekrardan çoğalır mı?