Keremsmother benim oğlum da o zamanlarda öyleydi hapsirma öksürme anı seslerde çok aglardi ben keyifli olduğu zamanlarda hapsirma öksürme taklidi yaptım boyle oyun gibi hapsuu yapıp güldüm mesela tekrar tekrar o da gülmeye başladı bir de evde biri hapsirinca oksurunce bebege gülümseyerek bakip çok yaşaa ya da yine taklit yapmak da rahatlatıyor bence bebegi. Su an 10aylik artık hapsirma öksürmekten korkmuyor ama yine çok ani bir ses olursa irkilebiliyor ama eskisi gibi tepki vermiyor yine de. Hem büyüdükçe hem de bu tarz alistirmalarla zamanla geçecektir bence