Askanyigitkdkdksjs canım ben şöyle bir yöntem bulmuştum. Bebişi göğsüne daya, yaptığın mamayı şiringaya doldur, önce biraz ağzına ver tadını alsın sonra hemen göğsünü ver, emmezse de arada hep ağzının kenarından şiringayla yavaş yavaş sık. Geldikçe göğsünü emmeye devam eder, böyle böyle alıştırırsın. Bir iki mama ile yap bu dediğimi sonra kendi sağdığın sütünü şiringaya doldur. Yavaş yavaş şiringasız da emecek bak görürsün.