Yaklaşık 1 haftadır 2 koltuk altımda ağrıyor ama sağ taraf daha çok ağrıyor kontrol ettim pek bsey anlamadm yani şişlik falan yok . Yaşayan varmi acaba bu durumu randevu aldm ama ayın 29 una daha çok var . He bide emzirmiyorum kızım 1 buçuk yaşında 6. Aydan beri emmiyo yani sütten dolayi değil.