Herkese merhaba. Kafam çok karışık ne yapacağımı bilemediğim için sizlere sormak istedim. Belki tecrübesi olan vardır. Bebeğim 10 aylık sütüm yok denecek kadar azaldı. Gündüz zaten yemeğini güzel yiyor. Ama aksamları Emmesi lazım. Mama da almıyor. Kaç tane denedim hiçbirini içmedi. Ne yapabilirim başka??