yookkdahaneler Merhaba kızlar bayramda bebeğim 7 buçuk aylık olacak ayakkabı almak istiyorum ama sağlıklı mı değilmi alınabilirse ne tarz alınır tavsiye verebilir misiniz 🌼 Erkek baby
Noname21 yookkdahaneler 8lk ayakkabisini vicco dan almıştım zaten daha yürümüyor ise ayağı rahat etsin yeter. Sonra hep skechers aldim çok rahat. Ama yürümüyor ise vicco dan alabilirsiniz
winnie-the-pooh yookkdahaneler https://www.vicco.com.tr/vicco-loro-basic-unisex-ilk-adim-gri-gunluk-ayakkabi
yookkdahaneler winnie-the-pooh beğendim bunu alayım 11 cm ölçtüm ayağını Kabala ölçtüm ama kağıtla felan değil 20 numara alayım mı sizce birde lacivert alayım değil mi her kıyafete uyar
winnie-the-pooh yookkdahaneler bu renkte herşeye gider oda gidebilir canım çoğunlukla hangi renklerde giydiriyorsan bebişi ☺️ al olmazsa değiştirirsin numarasını
yookkdahaneler winnie-the-pooh bu arada bu model almadım benim bebe erkek 😅 Anka model aldım , aynen canım lacivert hepsine uyum sağlar kırmızı turuncu yeşile felan
yookkdahaneler winnie-the-pooh evet bacım stok yoktu ama çok tarzım değildi Anka model de güzel onu aldım , çok teşekkür ederim tavsiye için umarım olur ve sağlıklı günler de giyer 🌼🧡