Glsm45 Lohusayken yalnız kalan varmı.bebeğiyle sadece.annem 10 gün kaldı sağolsun.kayınvalidem bende kalırım diyor ama ben yalnız idare edebilirim dedim ikisinede..yalnız kalan var mı
Selma-aygun37 Glsm45 1 gün bile yanımda kimse kalmadı hep yalnızdım sadece kaynanam sağolsun ilk 4 gün yıkamaya yardım etti sonra yıkamayı da kendim yaptım ohh mis kimseye minnet etmemek
Gokcennderenn Glsm45 benim annem Bir hafta kaldı ve gitti sezeryanlydm herşeyi tek yaptım tabi eşimde yardım etti ama ilk çocuğum du çok da güzeldi
Asllihhan Glsm45 tek kalmak her zaman daha iyi yani bana göre bence daha iyi. İnsan loğusa iken çok dengesiz oluyor en ufak bir söz batıyor , bu yüzden azıcık aşım kaygısız başım.
Sevimliayicik Glsm45 Benim annemde 10 kaldı canım . Çok korkmuştum tedirgin oldum yapabilir miyim diye ama inan tekken daha cesaretli oluyor insan herseye öyle de bir yetiyor ki insan şaşıp kalıyorsun 🌼