Pamuguum benim süt kesilmeye yakındı. Önce doktor iki hafta motilioum kulandırdı, yavaş yavaş bırakırdı. Süt bir çoğaldı, sonra tekrar azaldı. Tabi bunda bebeğimin kolik olmasının, tek başıma bakmanın, dinlenememenin etkisi çok fazla. Sonradan arttırmak için ot, yemek çer çöp ne varsa denedim bana sadece solgar etki etti. Arada promalt da kullanıyorum. Bir de hamilelikten kalma alışkanlık çok su içiyorum. Bana solgarı bir kadın doğum uzmanı önerdi, kendisi iki bebeğinde de kullanmış. Sizde günde 6 tane mi kullandınız?