Mevakar Benim oğlum var 2 aylık oluyoruz 3 gün sonra Gaz sancımız oluyor Aptamil mama kullanıyoruz benim hiç sütüm olmadı , sma mama varmış öneriyorlar denesem mi kararsızım … Gaz ilacı verdik doktoruz onunla daha iyi sakinliyoruz onu kullanmadan önce ıkınmaları daha çoktu mamayı yerken hele hep bi gaz çıkarma isteği büyük tuvaletini yapma isteği var 🥺