Elfvli Streptekok e bebegin markası baby me kullanıyorum. 20 aydır bittikçe alıyorum. Cok.memnunum hem.fiyati da uygun.
Elfvli Streptekok bebeklerin kakasını zsten cok zor çıkıyor. Çıkmadığı zamanlar da oluyor. Hic şu degdirmeden lekenin üzerine sıkıp.citiliyorum. lekenin durumuna yoğunluğuna göre yeri geliyor hassas da yıkıyorum sıcak ayarda.
Bussclk Streptekok valla ben böyle durumlarda ilk önce kakayı akıtıyorum daha sonra normal makina da deterjanını koyup 60 derecede 1.5 saat yıkıyorum hiçbir şey kalmıyor..