Kızlar 17 aylık bi bebeğim var . Uykusu çok kötü bi günü bi gününü tutmuyor . Neyse sabah kalkiyoruz kahvaltı sonra mutfağı topla kızlar biraz ilgileniyorum hava sıcaksa parka çıkarıyorum eve geliyorum uyutuyorum yemek yapıyorum yine mutfağı topla yemek yiyildi yine topla . Mutfak günlük 3 4 kez elden geçiyor. Otur odası sürekli bi dağınık halde koridorlar vs. Süpürge aciyorum ertesi gün sanki biri gelmiş toz dökmüş gibi . Çamaşırlar her gün yukiyorum katla yerleştir vs vs liste uzayıp gidiyor . Yani kısaca şunu söyleyeyim temizlikten başımı kaldırıp kızımla böle ilgilenemiyorum doğru dürüst . Kendime vakit deseniz 0 . Hayatı sorguluyorum bazen bumu yani robot gibi her gün iş yap gecesi bebeği bak . Uykusuz kal yorul . Artık takatim kalmadı gibi hissediyorum. Bi tanıdığım 4 çocukla evini bi kere bile dağınık görmedim. Bende mi sorun var anlamadım.