3 gündür ishal, ateş, üşüme şeklinde seyreden bir rahatsızlığım var. Hazır çiğköfte yemiştim ondan mı kaptım yoksa ayaklarıma soğuk aldığımdan mı oldu bilmiyorum. Dünden beri bebeğimde de aynı belirtiler var. Sadece anne sütü alıyor, sütümden geçmiş olabilir mi acaba? Ya da benden mi bulaştı enfeksiyon. Ateşi 37,7-37,9 arası. İshali de baya sulu koyu renkli. Doktora götüreceğim bugün ama belki tecrübeli anneler yardımcı olur diye sorayım dedim. Tavsiyeleriniz var mı? 😞