Merhaba kızlar bebeğimde meme reddi var sütümün az olmasından kaynaklı (3 saatlik sağımda 20cc kadar çıkıyor) sadece uykudan uyanır uyanmaz verebiliyorum yoksa anlıyor emmiyor. Sabah 9 da biberonla 90 cc süt içirdim uyuyordu. Uyandı emmedi bu sefer beni mama yaptım içmedi 10 cc içti bıraktı içti bıraktı sabah 9 u da sayarsam sadece 180 cc mama içti. Bir kerede beni emdi. Ne biberonu alıyor ne beni aç aç duruyor biberon dudağına değer değmez çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor ne yapıcam ya off