AyazMerve kuzey-21 Önceki suluk akıtmaya başlamıştı . Yeni aldım ben de pipetli ilk kez deneyeceği için avente o kadar para vermek istemedim . Weebaby aldım gayet güzel içiyor birkaç denemede alıştı . 2 gündür kullanıyoruz gayet iş görüyor
FHKK kuzey-21 wee baby aldım bende 2 senedir kullanıyoruz o kadar pahalı fiyata almak çok gereksiz hepsi aynı görevi görüyor.