yaramaz_bocegim 34 yaşındayım, daha bu sabah kocama “biz çocuk sahibi olmak için geç mi kaldık?” dedim. 8 aylık ama onun kadar hareketli bir bebek hiç görmedim. Kucağımda tutmak için iki el daha lazım. Ama bir gülse, bir akıllı hareket yapsa bütün yorgunluğumu unutuyorum. Ama unıtma güzel anne biz de insanız bizim de çökmeye, isyan etmeye, ağlamaya, “yoruldum, yapamıyorum, olmuyor” demeye hakkımız var. Durumunuz üzerinde ilkbaharın da etkisi olabilir. Sevgiler 🥰🥰