Prettymom benimki 3 olacak yakında, battaniyesini ince rulo yapıp koltuk altından ve göğsünden destekliyorum. Düz zemine koysam kafayı yerden kaldırmıyor, yastık koysam yastığa kafayı koyuyor. Sizinki de böyle mi benimki biraz tembel, canı isterse kafayı kaldırıyor istemezse kafayı koyup bana bakıyor gülerek. 🤭