Minikooo valla maalesef acıyorda. Krem sürerek cıkartmanız daha kolay olabilir, doktorun verdiği kremi tabiki. Ama bizim bi katman cıkmamjştı baya yapışmıştı ben hemsire olmama ragmen evladım agladıgı icin yapamayıp bi arkadasımdan rica ettim o krem sürüp cıkardı ama ona ragmen canı acıdı cok ☹️ Ama cok sükür ki hemen unutuyolar