Leylaa_ Kızıma pançodan bunlari seçtim avm de gördüm Orada pahalıydı. Sayfasından indirim vs uygulanıyor bunu almak istiyorum güzel mi ? Yoksa daha farklı bi şey olabilir mi ?
Baby_Mila Leylaa_ yani ben zaradan aldım çok güzel elbiseler var sizde bu kadar para veriyorsanız zaraya bakın bence bunlar parasına değmez
winnie-the-pooh Leylaa_ güzeller ama biz Zara Hm ye de göz atın derim fiyatlar oralarda da aşagı yukarı böyle gibi güzel şeyler var ☺️
Aysecetin Leylaa_ Lolons, Minicity ‘ den alışveriş yapıyorum ve ürünleri hep güzel geldi. Oğlumun nerdeyse tüm kıyafetleri ordan. Oralara da bakım derim.
2cocuk_1anne_ Leylaa_ kızz tişörte o kadar para vermeye değer mi Tabiki istediğini alıp giydirir sin ama tişörtün fiyatı çok geldi slopet bende 150 ye aldım onun fiyatı normal de Ama kıyafetleri çok güzel güzel günlerde giysin inşallah 🥰