Ezhra ben 2.ay kontrolünden sonra 3 4 saatte bir falan emziriyordum gündüzleri o şekilde istiyordu bebegim acıkmış oluyordu geceleri de aynı şekilde. Sonra 3.ay kontrolünde doktor kilosu iyi demesine rağmen bir önceki aylara göre bana az geldiği için 2 saatte bir emzirmeye başladım gene geceleri de doktorumuz 4 saati geçmesin demişti ama zaten bebeğim de 3 4 saatte 1 uyanıyor geceleri emmek için. Ben şimdilik bu şekilde ilerliyorum bakalım yarın kontrolde neler olmuş görücez. Sağlıklı şükür ama ne biliyim sanki kilosu az olunca yetersiz hissediyorum kendimi .