Merhaba kızlar bebeğim 3. Ayını bitirmek üzere. Doğdu doğalı asla güzel bir uykuya yatış veya uyanış yapamadık😂 Çoğu gece uykuya yatırmaya çalışmam 8 de başlayıp 10-11-12 kere buluyor. Gündüz uykuları yanında yatarsam ve sürekli pıtpıtlarsam max45-55 dkk. Uyku eğitimi sanki bir hayal gibi geliyor ama artık ailecek bittik durumdayız. Eğitim alıp sürecini paylaşan olur mu? Gerçekten ile yaradı mı? Eğitim bittikten sonra uyku düzeni tekrar bozuldu mu?