balcicegin_annesi tuubadem 8.ci gün taktım 18 günüm oldu suan göbeğim düzelmeye başladı kilolar asagı sarkıyırdu şimdi eşit dağılmaya başladı artık kilo da gider umarım 😶
balcicegin_annesi Belissimo instagramdan formangel diye bi sayfa var 150 tl ye korse aldım sortlu korse de hediye yolladılar memnunum çok Zeynebinannesi
FulYasin tuubadem Yok benim ağrım olmadı hiç , herkeste farklılık gösteriyor sanırım kimisi ağrıyor diye takmıyor
Fneva Emine-tekn evet spinal sezeryan oldum. Korse agrılarımı kesti aksine takmadıgım zamanlarda daha kötüydüm