Doğum yapalı 1 ay oldu hamileykende kalçamda ağrım vardı kilodan kaynaklı diye aldırış etmedim doğum yaptım neredeyse ara ara üzerine basamayacak duruma geldim geçer diye bekliyorum ama 1 ay oldu neredeyse topal gibi yürüyorum basamıyorum bu durumu yaşayan var mı aranızda