Saudade ben hep sleepy natural kullandım hiç de sıkıntı yaşamadık, fiyat uygun diye baby turco da aldık ondan da aynı şekilde çok bi sıkıntı yaşamadım. sadece son 1.5 aydır geceleri çişi sızdırıyor.. Bunun için molfix, önl3m marka bezleri de aldım denedim.. Gündüz için bi sorun yok ama geceleri sızma konusuna çare bulamadık, en son prima premium care aldık 🤷🏻♀️ genel olarak memnunum ama gel gör ki yine de çişi taştı 🤦🏻♀️ şimdi artık geceleri prima kullanıyorum yine de gündüz de farketmiyor.. sleepy, baby turco, önlem, molfix.. Artık elime ne geçerse 😂