Esraelzan benim de oğlum 2 aylık falandı ortalama yaptığımda ön süt ve arka süt geriliği diye birşeyden kaynaklanıyordu bizim ki kısaca şöyle anlatayım ön süt tatlı çocuğun iştahını ve susuzluğunu gideren arka süt ise yağlı ve doyurucu sütmüş oğlumu 15dakika bir memeden 15 dakika bir memeden emziriyordum meğersem bu yanlış mı arka sütü yetersiz aldığı bolca da önsütü aldığı için köpüklü kaka yaptığını öğrendim dikkat edince düzeldi birde ben sucuk yediğimde yapıyordu oğlum takip ederseniz nedenini bulabilirsiniz 2-3 kere yaptı bir daha bunlara dikkat edince görmedim şuan 5.5 aylığız