Sürekli kucak isteği mız mız ağlayan bebek artık psikolojim bozuldu. Dışarı çıkmayı geçtim evde işleri yapamıyorum 8 ay oldu her ay düzelecek umuduyla yaşıyorum. Evim pislik içinde. Günlük işleri bile yapmama fırsat vermiyor. Eşimle askerlik arkadaşı olduk. Doktora götürdüm birşeyi yok çok şükür. Ama artık ben bittim tükendim