Bebeğim 5 ay 24 günlük. Başlıktan tek başına yerde vakit geçirsin diye bir isteğim olduğu anlaşılıyorsa açıklık getireyim öyle bir niyetim yok. Bebeğim tummy Timeda ( emekleyemediği için sinirleniyor) veya oyun halısında sürekli ağlıyor . Ben ve babası mutlaka yanında oluyoruz. Teşvik edici davranmaya çalışıyoruz oyuncakları vs ama yok yok yok. Kucaktan asla inmek istemediği gibi hep evde gezdirilmek istiyor yürüteç almak istemiyorum ama bel fıtığım da var 🥹 sizlerin bebekleri nasıl yerde vakit geçirebiliyor musunuz beraber ?