Pamuk_bebegim42 canım ben sote yapıp en son fırınlıyorum küp küp dograyıp kavuruyorum az kızarmaya başlayınca 1 tane küp dogranmış sogan koyuyorum soganlada kavrulduktan sonra 1 yeşil 1 kapya biber ekliyorum en son 1 tatlı kaşıgı kadar salça karabiber,kekik ,kırmızı toz biber ve tuzunu ekliyorum güveçlere tek tek pürelerini yerleştirip üzerine tavuk ve kaşar rendeleyip fırına veriyorum çok güzel oluyor