maysa-19 Sorulardan tek bildiğim, zekatı umumi bir yere veremeyeceğimiz olduğu. Yani hayvan barınağı, aş evi, yaşlı evi vb kurum değil de, bireysel bir ihtiyaç sahibine ait olacak şekilde vermemiz gerekliymiş. Yani zekat verdiğimiz kişi, verdiğimiz para üzerinde tasarruf hakkına sahip olmalıymış. Zekatınızı, öğrenci ve hasta kişiye bölüştürebilirsiniz diye biliyorum. Allah kabul etsin inşallah.