Deletedmom110 Kızlar ne zaman kendi başına durup bişeylere dikkat kesilir bebekler? Kızım 2 aylık bu sebeple oyun halısı alsam mı onu düşünüyorum. Hiç durup bişeylere adapte olmuyor anca ben başında olucam konuşucam öyle
Palestinianbride Deletedmom110 Henüz çok ufak ve bence bu oyalanma olayı bebekten bebeğe değişiyor benim kızım mesela oyun halısında 3dk bile zaman geçirmedi o aylarında pusetine koyup mutfakta yanıma alıyordum şu an 7.5 aylık hala kendi kendine uzun süre birşeyle oyalanmaz ya çok dikkatini çeken bir nesne olacak veya yiyecek onu kemirmeye uğraşacak
cylnchngr Deletedmom110 ben 2 buçuk aylıkken oyun halısına koydum deliriyodu onun için şimdi 4 buçuk aylık yüzüne bakmıyo ama onun içindeyken çok rahat ediyodum her işimi duşumu falan çok rahat yapıyodum şimdi asla yatmıyo içinde tabi bebekten bebeğede değişir bu durum
Yasedem Deletedmom110 valla benim kızım hiç tek başına durmadı 😞 1.5 yaşına gelecek hala daha ilgi istiyor beraber oynama istiyor oyun halısınıda boşuna aldım yani
Goktugmom Canim bizde 2 bucuk ayligiz fisher pricen aldik cok memmunun surekli konusmak istiyor oglusum yeni yeni kesfetmeye basladik artik ona koyuyorum ayaklarini hareket ettiridkce hem muzik caliyo hemde oyucaklariyla oyalaniyor 1 saat duruyor oyle keyifli oldugu zamanlar
Deletedmom110 Goktugmom yaa bir saat çok iyi bi süre canım valla iyiymiş. Ben şu an wc ye gitsem ağlıyo çok daralıyorum açıkçası. Çözüm bulmam gerekiyo😞
Caglazynp Goktugmom eliyle oyuncakları kavrayabiliyormu peki benim kızında oyun halısını sevdi 2 bucuk aylık ama zorla elleriyle tutturmaya calısıyoruz tutmuyor hiç bişeyi
Deletedmom110 Palestinianbride evet alsam belki de oyalanmaz ama ne bileyim cidden hiçbir şeye fırsat vermiyor çok bunaldım😞
Goktugmom Deletedmom110 dedigim gbi bende cok teretudteydim ama renkli seyker dikatini cok cekiyordu sese karsida duyarli olmaya baslamisti bu fisher pricesin oyun halisi cok iyi gldi bize pianolu falan ses gldkce dahada bi heycnlniyor simdi oyuncklri elleme basldi yavs yavs 🤗
Palestinianbride Deletedmom110 bakın çok memnun olan annelerde var denemekte fayda var bizde hiç işe yaramadı umarım sizde yarar:(
Farahzeynep Bebekle alakalı, oyun halısı 2.5 aylıkken almıştım, ben ilgilenirsem dikkatini çekiyordu, 3 aylık olunca kendi kendine oyuncakları tutmaya, vurmaya başladı. Günde 2-3 saat geçiriyor halıda 😬
Deletedmom110 Farahzeynep yaa harika. Valla oyalanacağından emin olsam alıcam. Hiçbir şeyle oyalanmıyor yapıştık kaldık böyle
Cherry Piyanolu oyun halısı gerçekten gerekli 2aylıkken aldık tek tük ayaklarını vuruyordu alıştı 3aylık oluğunda o kadar hızlı vuruyorki sevinçli olduğu belli gülümsüyor sesler cıkarıyor hatta gaz cıkarıp kakasını yapıyor evet günde 1defa20dk koyuyorum istisnasız kakasını yapıyor eşimle 250tl verirken bu kadar işe yarayacagını düşünmemiştik ama öyle gülüyor ki iyiki almışız ve 500tl bile değer diye düşünüyoruz
Deletedmom110 Cherry hadi ya. Araştırayım canım o zaman. Neyle oyalayabilirim başka bilmiyorum. Başındayken bile bazen durmuyo ama başından ayrılınca hiç durmuyo.
Farahzeynep Palestinianbride her uyuyup uyandığında koyuyorum, yarım saat oyalanıyor, sonra sıkılıyor 😂 böyle böyle 2-3 saat kendi eğlenmiş oluyor. Ben de bebekken kendi kendime eğlenirmişim hep, müzik dinlermişim 😂
Deletedmom110 Palestinianbride başka neyle oyalanabilir bir fikriniz var mı peki😞 ya sallanacak ya da alıp ben oyalıcam. Çok bunaldım
Farahzeynep Deletedmom110 ben de emin olamadığım için 2. El aldım uygulamadan. Sevmezse boşa 250 tl vermeyeyim dedim ama sevdi 😊
Deletedmom110 Yasedem işte bunları da duyunca boşuna para vermek istemiyorum. Her sy nu ay rahat ederim diye umut edicem belli ki😞
Deletedmom110 Deletedmom0021 anlaşılan ayaklanıp etrafı talan etmeye hevesli olana kadar bize yapışık olacak😞