GkcnKn İslak mendil hassas dokunuş tavsiye eder misiniz Şu an yeni doğan kullanıyorum ama Altı ay itibari ile kullanmayı düşünüyorum kullananlar memnun mu acaba
Deryatemiz GkcnKn ben dogumdan beri uni kullaniyorum gayet memnunum islakligi falan cok guzel arada hepsiburada da indirim oluyo ikincisi 1 tl diye stok bile yaptim hatta 😇
Ahmetaslanannesi Ben sleepy yesil krem karışık paket var onu kullanıyorum çok iyi tavsiye ederim veya yemyeşil olan var 90 li oda idare eder
GkcnKn Deryatemiz Ben de doğumdan beri kullanıyorum ama yeni doğanını kullanıyorum 6-12 ay nasıl acaba onu bilemedim🥰