Hhticee Simgecvhryca merhaba benim kızımda göğsü o kadar şiştiki cevizden daha büyüktü doktora götürdük annenin hormonları bebeğe geçer o yüzden şişer sakın dokunma kendi kendine gidecek dedi bi iki hafta içinde kendiliğinden dağıldı göbek bağıda 11. Gün düşmüştü
abnztb Simgecvhryca Benim oğlumun göbek bağı 20 gün sonra düşmüştü. Banyodan sonra iyice kurulayın göbeğini ıslak kalmasın. Göğüslerindeki şişliği de siz müdahale etmeyin kendiliğinden iner eğer uzun süre inmez ve bebeğe sancı yaparsa doktora giderseniz ama büyük ihtimalle kendiliğinden geçecektir
yusufmertmom Simgecvhryca göbek bağı düşmemesi normal canım , göğüsünu ovala yavaşça duştan sonra. Banyo yaptırırken göbeğine bez falan tut ıslatma maya çalış enfeksiyon kapmasın. Hatta eczanede bu kit var sprey ve steril bez onu almıştık hemşire demişti
MSM58- Normal anne sütü alıyorsa süt göğüsler toplanır bebişte. Uzmanlar kendi iner dokunmayin der büyükler banyoda ovun süt dağılsın der. Göbek bağışa 2 haftada düşer
yusufmertmom Simgecvhryca batikonla da yapabilirsin biz o kiti almıştık 10-15₺ bişey dezenfektan gibi bişeydi her alını değiştirirken 2 gün yapmıştım