Emzirirken az yemek çok yemek değil de ne yediğimiz çok önemli, kaliteli bir kahvaltı mutlaka protein içermeli
Öğle yemeği ve akşam yemeği de yine hafif ama içeriği zengin olmalı özellikle protein açısından, karbonhidrat da almalıyız yağ da ama makarnanın yanında ekmek yersek maalesef ne sütümüz artar ne de zayıflarız 💪😄