Selam güzel anneler
bebegim 10 ay 10 günlük. Buraya kadar huysuzlugu olmayan keyifli neseli aglamayan bir bebekti. Ama iki gündür istedigi birseyi yapmayınca yada elinden birsey aldıgım zaman veya kucagıma almadıgım zaman ellerini yumruk yapip kendini sıkıyor(titretiyor) nefesini falan tutuyor yani anlık🙄 Bunu alıskanlık haline getirir mi? Bunun önüne nasıl gecerim, gecici bir durum mu? Üzülüyorum öyle yapınca sinirli bir bebek olucak diye ödüm kopuyor normalde asırı sakin bir bebektir.. basına gelen varsa bir el atarsa bana cok sevinirim🙏🏻