Yengecimben bebeğim bugün 6 aylık oldu, doğduğundan beri hep memede hiç abartmıyorum yemek yaparken tuvalete giderken.. 2 saat çok nadir görmüşümdur saat başı emerdi, yaklaşık 2 aydır yani 4 aylıktan sonra yavaş yavaş düzene girdi, etrafa bakmaya başlayınca oyuncaklariyla vakit geçirmeye başladıkça emme süresi uzuyor şuan sadece uykuya geçerken emiyor o da 2 saate bir oluyor, yani sabret canım düzelecek ama emmeyi seven bebek için en fazla 2 saat düzeliyor 😄