Selam güzel anneler bugün 4.ay rutin kontrolümüz vardı saglık ocağında hemsiremiz 2 aydır ayaklarının üzerine basıp basmadığını takip ediyor devamlı bastırın ciddi sorun olabilir pediatriye yönlendirsek mi gibisinden konuştu. Dik tuttuğum zaman kendisini salıyor hemen acaba kilosundan kaynaklı olabilir mi? 8.300 kg miz. Ablasında cok iyi hatırlıyorum 2.5 3 aylıkken dik tuttuğum zaman yere sert bi sekilde basıyordu.
Daha geç basan var mı? Yada basmadığı için sorunla karşılaşan oldu mu?