Ben mi yanlış düşünüyorum. 1 tane kızım var Allah bagislarsa çok zor zamanlardan geçtim eşim 3 4 sene sonra bitane daha yaparız diyor ama ben asla istemiyorum. Etrafımdaki herkes kardeşsiz olmaz arasını çok uzun tutmadan yapın diyor ben kendi kararımı veririm diyorum geçiştiriyorum. Eşim çocuk konusunda çok net 2 tane olsun daha istemem diyor ama ben istemiyorum ilerde de istemezsem bu işin sonu ne olacak merak ediyorum herhalde kavgamız bitmez. Kızıma bencillik yapmış olur muyum?