Nlngucluel Yeni doğum yapacak arkadaşlar şiddetle tavsiye ederim bana bı hemşire söylemişti bebek doğumdan çıkar çıkmaz ağzına iki çay kaşığı yani dolusu değil az biraz sade soda verdim ve hiç pişman değilim hiç gaz sancısı cekmedim
KaSeAy Nlngucluel Sizin gaz sancısı çekmiceginiz varmıs verseniz de vermesenz de bebeginz gazsız bi bebekmiş demekki. Böyle önerileri doğru bulmuyorum
Nlngucluel KaSeAy çevremde kim verdiyse memnun kaldı vermek vermemek size kalmış size illa verin demedim
KaSeAy Nlngucluel Ay muhteşem cevap👏🏼 İlla verin diyorsunz dedim mi? Böyle tavsiyeleri uygun bulmuyorm dedim. Bu da benm görüşüm. İsteyen istedigini yazabilir dimi? 👋🏼