Poncikkkk Deletedmom_78 ben kaymakamlık başvurdum sosyal hizmetler bölümünde eşimin ve bebeğimin ve benim kimlik fotokopisi doğum raporu işe başvurmuştum 2 ay sonra PTT den parayı aldım