Kelebekelisa daha cok kucuk. Cok normal oyle olmasi, dunyamiza alismaya calisiyor, bizleri tanimaya calisiyor, farkli uyaranlari farketmeye basliyor. Benim kizim da o aylarda oyleydi. Hic korkmayin. Size tavsiyem gunluk bir dongunuz olsun. Gunluk rutinleriniz yani. Mesela uyanma-beslenme-oyun- gezdirme-besleme-tekrar uyku vb. Bu donguyu aksama kadar bu sekilde yapmaya calisin. Aksamlari 7, 7 bucuktan sonra uyutmayin. En gec 9 gibi uyutun. Ben bu sekilde uygulamaya calismistim. Geceleri uyandiginda ise yanyana uyudugumuzdan yerinden kaldirmadan pispislayip yattigi yerden emzirmeye calisiyorum. Sanki uykuya gecisi daha kolay oluyor gibi.